آمریکا امروز از ورود زیردریایی هستهای جورجیا به خلیجفارس خبر داد.
آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد که زیردریایی هستهای جورجیا وارد خلیجفارس شده است.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از وبگاه نیروی دریایی آمریکا، گروه کِشتیهای نیروی دریایی ایالات متحده و از جمله زیردریایی اتمی «جورجیا» کلاس اوهایو به خلیج فارس وارد شده اند.
بر اساس اعلام این رسانه، آمریکا مدعی است این اقدام را با هدف تضمین امنیت دریانوردی از تنگه هرمز به سمت آبهای خلیج فارس به انجام رسانده است!
این در حالیست که آمریکا پیشتر نیز در راستای حمایت ادعایی از آزادی کشتیرانی در خلیج فارس به اقدامات مشابهی مبادرت ورزیده است؛ تحرکات پوچی که هدف نهایی آن جز فروش تسلیحات به مرتجعین منطقه نبوده و در عمل نتیجهای را نیز به دنبال نداشته است.
منبع:
خبرگزاری مهر
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.