۱۰ پروژه عمرانی در ارم دشتستان افتتاح یا آغاز شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 04 شهریور 1400 - 20:20
بوشهر- فرماندار شهرستان دشتستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۰ پروژه عمرانی در ارم دشتستان افتتاح یا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: امروز در بخش ارم ۱۰ پروژه با اعتبار هفت میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان دشتستان ادامه داد: همچنین چهار پروژه دیگر نیز به دستور استاندار در هشتم شهریور با اعتبار چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: به طور کلی در بخش ارم دشتستان ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیار و ۳۰۰ میلیون تومان طی هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

نوروزی در خصوص گاز رسانی روستاها بیان داشت: تقویت حوزه گاز رسانی به روستاهای بخش ارم در حال تکمیل است و حتی روستای فاریاب نیز با وجود قرار گرفتن در مناطق کوهستانی مراحل گاز رسانی آن در حال انجام است.

نوروزی یادآور شد: سازه‌های آبخیزداری را پیگیری و همچنان این مسیر را ادامه خواهیم داد در و مشکل انارستان را نیز با برنامه برطرف می‌کنیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بمنظور استفاده بهتر از سد تنگ ارم هم برای روستا و هم شهر در حال برنامه ریزی هستیم و همچنین اعتبار اولیه در کمیته برنامه ریزی برای سد دهرود با اعتبار ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان لحاظ شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.