۵۸ هزار دوز واکسن کرونا در پارس آباد تزریق شد

خبرگزاری مهر جمعه 12 شهریور 1400 - 16:42
پارس آباد - فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: ۵۸ هزار دوز واکسن به جمعیت هدف برنامه ملی واکسیناسیون در این شهرستان تزریق شده است.

ابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تا کنون ۶۰ هزار دوز واکسن کرونا به شهرستان پارس آباد تخصیص یافته و ۵۸ هزار دوز از آن تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه تست کرونا در دو مرکز نمونه گیری در شهر پارس آباد انجام می‌گیرد، ادامه داد: به همت شبکه بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد نمونه گیری تست کرونا در مرکز بهداشت رفیعی و سالن ورزشی شهید آقایی روزانه تا ۵۰۰ تست انجام می‌گیرد.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: در مراکز تست کرونا از تمامی افراد مشکوک به کرونا نمونه گیری و در مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه نیز جواب به آن‌ها داده می‌شود.

وی تاکید کرد: از مردم انتظار است ضمن دریافت واکسن کرونا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دوری از دورهمی ها اهتمام ویژه داشته باشند.

امامی در خصوص تکمیل واکسیناسیون سالمندان بالای ۶۰ سال که اولویت تزریق واکسن کرونا است، عنوان کرد: در افراد بالای ۶۰ سال یک هزار و ۳۱۶ نفر حدود ۶۸ و نیم درصد تزریق شده و این رقم باید با اطلاع رسانی و تسهیل دسترسی‌ها به درصد میانگین شهرستان ارتقا یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.