سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی سه سال گذشته نزدیک به ۵۰ درصد مدارس با کمک خیرین ساخته شده است گفت: خیرین در یک سال ۳۰۰۰ میلیارد تومان از اندوختههای خود را با عشق و علاقه وارد مدرسه سازی کرده اند.
علیرضا کاظمی در همایش تکریم خیرین مدرسهساز خارج از کشور با بیان اینکه عشق به وطن و عشق خدمت به مردم این سرزمین در وجود خیرین مدرسه ساز خارج از کشور شعله ور است گفت: پاسداشت این عشق و قدردانی از ایشان، خودش یک فرهنگ ارزشمند و اقدام خلاقانه و به جایی بود.
وی افزود: عشق به وطن و عشق به تعلیم و تربیت و آینده این کشور در وجود خیرین موج میزند و قلبشان برای ایران میتپد. مجموعه خیرین کشور و عملکرد مجمع خیرین و جامعه خیرین مدرسهساز ر ا که مینگریم پرافتخارترین تشکل مردم نهاد در کشور است و بزرگترین خدمتها را به مردم انجام داده و هیچ مدالی پرافتخارتر از آن نیست.
سرپرست
وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید به خیرین تبریک گفت که از اوایل دهه ۷۰ تا کنون عملکرد بی سابقهای داشتهاند و طی سه سال گذشته نزدیک به ۵۰ درصد مدارس با کمک خیرین ساخته شده است گفت: آنها همپای دولت و برای مردم کارهای بزرگی انجام داده اند. یکی از دستاوردهای خیرین ساخت مدرسه، است، اما دستاورد بزرگتر آنها ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، از خودگذشتگی و به مشکلات مردم فکر کردن است که بسیار ارزش دارد.
کاظمی افزود: خیرین در یک سال ۳۰۰۰ میلیارد تومان از اندوختههای خود را با عشق و علاقه وارد مدرسه سازی کردهاند و این لطف الهی است که شامل حالشان شده است. خوشا به حال خیرین که مورد لطف الهی قرار گرفته و به شکرانه این لطف همچنان مدرسه میسازند.
وی با تاکید بر اینکه تشخیص درست و استتراتژیک برای هزینه کردن منابع در راه مدرسهسازی هم خودش لطف الهی است گفت: صدقه جاری که در نظام تعلیم و تربیت ساری و جاری میکنید سالها برای شما اندوخته خواهد بود و برای ایران هم سرافرازی خواهد داشت.
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.