انتقال قهرمانی کشتی به بخش مراقبت های ویژه

مشرق نیوز شنبه 14 تیر 1399 - 21:30
ملی پوش عنواندار کشتی فرنگی کشورمان که درگیر بیماری کرونا شده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری بستری شد.

به گزارش مشرق، پس از ابتلای حسین نوری دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی به ویروس کرونا و با توجه به وضعیت وخیم این کشتی گیر گرانقدر کشورمان، فدراسیون کشتی پیگیر روند درمانی وی شد.

بیشتر بخوانید:

قهرمان ملی‌پوش فرنگی کرونا گرفت +عکس


بر این اساس با پیگیری‌های فراوان فدراسیون کشتی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی ورزشی و همکاری ویژه دکتر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری، این قهرمان کشتی کشورمان به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان منتقل شد.

نوری هم اکنون زیر دستگاه تنفس قرار دارد و داروهای مخصوص ریه به این کشتی گیر گرانقدر کشورمان تزریق و تحت درمان ویژه قرار گرفته است.

جامعه کشتی کشور برای این ملی پوش گرانقدر کشتی، آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارد.

منبع: فدراسیون کشتی

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.