برگزاری اولین دوره مسابقات دو کوهستان در استان قم

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 29 مهر 1400 - 19:41
رئیس هیئت کوهنوردی استان قم گفت: اولین دوره مسابقات دو کوهستان در استان قم با مشارکت بخش خصوصی برگزار شد.

مسعود جوادی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: صبح روز پنج شنبه اولین دوره مسابقات دو کوهستان با حضور ۲۴ شرکت کننده در استان قم برگزار شد و 24 کوهنورد در این مسابقه شرکت کردند.

وی افزود : محل برگزاری این مسابقه که انتخابی تیم استان قم برای حضور در مسابقات کشوری بود کوهستان برف انبار فردو بود و شرکت کنندگان به قله برف انبار صعود کردند که در پایان از ۲۴ شرکت کننده ۲۱ نفر موفق شدند مسابقه را به پایان برسانند.

رئیس هیئت کوهنوردی اظهار داشت : این مسابقه با مشارکت بخش خصوصی برگزار شد و اسپانسر این مسابقه دکوراسیون مُدا دیزاین و قهوه k2 بودند.

وی افزود: نفرات برتر این مسابقه ابراهیم محمدی مقام اول، جواد ده نمکی مقام دوم و تورج غفار زاده مقام سوم بودند؛ همچنین آقایان صالح برجیسیان ، فیض و مهدی قلی پور به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را کسب نمودند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.