شمال نیوز : فرماندار شهرستان جویبار در غم از دست دادن فرزند دلبندش نشست .
به گزارش شمال نیوز، پسر سید علی اسد فرماندار جویبار که دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه مازندران در بابلسر بود ، هنگام بازگشت از دانشگاه بر اثر تصادف جان باخت .
مراسم تشییع این مرحوم ، امروز برگزار می شود .
شمال نیوز این مصیبت جانگداز را به آقای اسد و خانواده محترمشان تسلیت گفته و برای آن سفر کرده غفران و...
شمال نیوز : فرماندار شهرستان جویبار در غم از دست دادن فرزندش به سوگ نشست. .
به گزارش شمال نیوز، سید محمد اسد فرزند ۲۵ ساله فرماندار شهرستان جویبار که دانشجوی دانشگاه مازندران در بابلسر بود ، هنگام بازگشت از دانشگاه در این حادثه دلخراش، بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.
مراسم تشییع این مرحوم ، ساعت 11 صبح روز چمعه از حسینیه قمر بنی هاشم روستای ماهفروجک شهرستان ساری برگزار می شود .
شمال نیوز این مصیبت جانگداز را به جناب مهندس اسد و خانواده محترمشان تسلیت گفته و برای آن سفر کرده غفران و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید .
جاده بهنمیر به کوهی خیل شهرستان جویبار، به عنوان جاده کناره و یکی از نقاط حادثه خیز مازندران همه ساله شاهد تصادفات مرگبار بوده و بارها در رابطه با تعریض این جاده، به مسئولان استانی هشدار داده شده است.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.