دانشگاهیان ارتباط خود را با نمایندگان خانه ملت ارتقا دهند

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 25 آذر 1400 - 21:07
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاهیان ارتباط خود را با نمایندگان خانه ملت ارتقاء دهند.

عباس گودرزی در نشست اساتید بسیجی دانشگاه با معاون پارلمانی رئیس جمهور که امروز ۲۵ آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاهیان ارتباط خود را با نمایندگان خانه ملت ارتقا دهند تا اقدامات منشا اثر باشد.

وی تصریح کرد: دانشگاهیان باید ارتباط خود را با مسئولین و نمایندگان نزدیک کنند تا منشا اثر در جامعه باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: ارتباط دانشگاه با نمایندگان بر تعامل بین دانشگاهیان و مدیران اثر بخش است.

گودرزی اضافه کرد: دانشگاهیان باید مسائل مهم کشور را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی عرضه کنند تا تصمیم‌گیری صحیح انجام شود.

وی بیان کرد: دانشگاهیان بودجه ۱۴۰۱ را بررسی و با کار کارشناسی بیان کنند تا در مجلس از نظرات آنان استفاده شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.