اختصاص اعتبار برای تکمیل سد دیورش رودبار

خبرگزاری ایسنا جمعه 08 بهمن 1400 - 16:32
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از سد مخزنی دیورش رودبار گفت: برای تکمیل این سد اعتبار اختصاص می‌دهیم.

سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهوری در بازدید از سد مخزنی دیورش رودبار با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی این سد گفت: برای تصفیه خانه و خطوط انتقال آن اعتبار اختصاص می‌دهیم.

وی با بیان اینکه این طرح از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است افزود: برای ساخت این سد از منابع استانی اعتبار پیش‌بینی شده و بر اساس گزارش پیمانکار و مدیر عامل آب منطقه‌ای پرداخت شده است.

معاون رئیس جمهور گفت: برای تصفیه خانه و خطوط انتقال، ماده ۲۳ را از طریق سازمان برنامه و بودجه مصوب می‌کنیم که دستورات صادر شود. همچنین برای خط انتقال و تصفیه خانه اش در بودجه سنواتی حتما اعتبار در نظر می‌گیریم.

مرتضوی پیش از بازدید سد دیورش با حضور در گلزار شهدای توتکابن و اهدای گل به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.