اعزام نماینده تنیس روی میز خراسان شمالی به مسابقات تور ایرانی هوپس پسران کشور

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 10 بهمن 1400 - 12:39
دبیر هیئت تنیس روی میز شهرستان بجنورد از اعزام نماینده تنیس روی میز خراسان شمالی به مسابقات قهرمانی تور ایرانی هوپس پسران کشور خبر داد.

سید محمد سیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ۱۲ بهمن امسال دانیال فخرانی به مسابقات تور ایرانی هوپس پسران کشور در شهرستان گراش استان فارس اعزام می‌شود.

وی به زمان برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات از ۱۳ بهمن ماه امسال آغاز می‌شود و تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد.

سیدی گفت: این مسابقات، دور دوم نهایی است و خراسان شمالی در دور اول نهایی که در شهرستان بناب آذربایجان شرقی برگزار شد، نتوانست شرکت کند.

وی افزود: در این مسابقات ۳۱ استان کشور در رده سنی هوپس (متولدین سال ۸۸ تا ۹۰) حضور دارند.

دبیر هیئت تنیس روی میز شهرستان بجنورد ادامه داد: دانیال فخرانی حدود دو سال است که در این رشته ورزشی فعالیت می‌کند و امسال برای نخستین بار در مسابقات کشوری حاضر می شود.

وی با اشاره به نبود حمایت مالی برای این اعزام گفت: هیئت تنیس روی میز هزینه ورودی به مسابقات این ورزشکار را پرداخت کرده ولی دانیال فخرانی همراه خانواده خود به این مسابقات اعزام می‌شود و اداره ورزش و جوانان استان حمایتی از این موضوع نکرده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.