به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، شب گذشته تعدادی از شهروندان قرچک برای ارتباط با آتشنشانی قرچک با شماره 125 تماس گرفتند که شاهد قطع این خط مهم و اضطراری بودند.
در همین حال آتشنشانی شهرداری قرچک سریعاً در اطلاعیهای یک شماره همراه ایرانسل و یک خط ثابت را به صورت موقت به مردم اعلام کرد.
البته قطع شماره تلفن 125 آتشنشانی قرچک برای چندمین بار در دو سال اخیر رخ داده است و هر بار مسئولان از برطرف شدن مشکل خبر دادند اما باز هم تلفن آتشنشانی قطع شده است.
خرمی شریف شهردار قرچک در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: اختلال در تماس شهروندان از طریق تلفن همراه با شماره 125 ارتباطی به شهرداری و آتشنشانی ندارد و باید از طریق مخابرات موضوع پیگیری شود.
وی افزود: هم اکنون تماس با آتشنشانی قرچک از طریق تلفنهای ثابت امکان دارد اما همچنان از طریق تلفن همراه با مشکل روبهرو هستیم.
وی بیان داشت: شهرداری قرچک چندین بار در زمینه اختلال در تماس شهروندان نامهنگاری داشته و فعلاً یک خط ثابت به مردم معرفی شده است.
علی درزی رئیس اداره مخابرات شهرستان قرچک نیز در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: اختلال در تماس با سامانه 125 آتشنشانی در تلفنهای همراه منطقه بهوجود آمده و در کمتر از 25 دقیقه و بهسرعت توسط کارشناسان مخابرات این شهرستان برطرف شد تا مشکلی برای شهروندان عزیز این منطقه به وجود نیاید.
علی درزی در ادامه گفت: ارتباط سامانه 125 با تلفن ثابت برقرار بود و مشکلی نداشت ولی کارشناسان این اداره در طول شب گذشته مشغول بررسی مشکل بودند تا دوباره شاهد اختلالهایی از این دست در تلفنهای همراه نباشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مخابرات شهرستان قرچک اعلام کرده این اختلال در حال حاضر برطرف شده است و شهروندان در صورت نیاز میتوانند با شماره جایگزین 09332459549 تا وصل شدن سامانه 125 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ح