ابتلای اولین نماینده مجلس یازدهم به کرونا + جزئیات

نامه نیوز پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:12
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس یازدهم از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس یازدهم با انتشار پیامی در وب سایت رسمی خود ضمن اعلام لغو جلسات دیدار آتی خود، از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

« بنام پروردگار مهر و عدالت

مهربانان و همشهریان گرانقدر

چند روز اخیر سعادت دیدار شما میسر شد و با کمال مباهات و شادمانی طی جلسات مختلف پذیرای حضور پرشور شما بودم، اما متاسفانه به علت اینکه به ویروس کرونا مبتلا شدم ضمن عذرخواهی به ناچار بقیه جلسات و دیدارها به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی لغو می گردد.

بعد از بهبودی ان‌شاءالله مجددا در خدمت همه عزیزان خواهم بود.»

منبع: ایسنا

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.