بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان محمودآباد

مشرق نیوز جمعه 20 اسفند 1400 - 19:10
وزیر بهداشت، درمان آموزش و پزشکی به‌عنوان نماینده هیأت دولت در سفر به مازندران از بیمارستان شهدای محمودآباد بازدید کرد.

 به گزارش مشرق، همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان مازندران، عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان  محمودآباد سفر کرد.

وی با حضور در بیمارستان شهدای این شهرستان از بخش‌های مختلف  این بیمارستان بازدید کرد و نحوه ارائه خدمات درمانی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان محمودآباد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از نزدیک در جریان روند پیشرفت ساختمان سی تی اسکن و سی سی یو این بیمارستان که در حال احداث است، قرار گرفت.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد تاکنون ۳ میلیارد تومان برای احداث این ساختمان توسط خیران شهرستان هزینه شده است.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان محمودآباد

عین‌اللهی همچنین از بخش دیالیز بیمارستان شهدای محمودآباد که تیرماه امسال با حضور معاون وزیر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان که با همکاری خیران ساخته و به بهره‌برداری رسید بازدید کرد.

شهرستان محمودآباد نزدیکترین شهرساحلی استان مازندران به پایتخت بوده که ۱۰۲هزار نفر جمعیت دارد و دارای ۲ بخش محمودآباد و سرخرود و ۸۵ روستا می باشد بیمارستان شهدا تنها بیمارستان این شهرستان ساحلی است که با ۵۴ تخت فعال دارای بخش‌های داخلی، جراحی، زنان، اطفال، آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو است.

منبع: فارس

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.