شدت موج دوم کووید-19 در فصل پاییز بیشتر است

نامه نیوز پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:09
ایسنا/ یک متخصص بیماری های عفونی گفت: موج دوم بیماری کووید-19 در فصل پاییز شدیدتر است.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دکتر «ویلیام شافنر» متخصص بیماری های عفونی از دانشگاه وندربیلت ایالات متحده آمریکا اظهار کرد: موج دوم بیماری کووید-19 در فصل پاییز نسبت به آنچه در حال حاضر با آن روبرو هستیم شدیدتر است.

این کارشناس بیماری های عفونی گفت: با وضعیت نگران کننده ای مواجه هستیم چرا که کروناویروس جدید در سراسر ایالات متحده گسترش یافته و با آغاز فصل پاییز و شدت یافتن گسترش بیماری شاهد آن خواهیم بود که بیمارستان ها و مراکز درمانی محلی قادر به مراقبت از بیماران مبتلا به کووید-19 نیستند و از سویی دیگر مراکز درمانی اصلی نیز برای پذیرش این بیماران از ظرفیت لازم برخوردار نخواهند بود.

به گفته وی، در حال حاضر انجام تست های تشخیصی رو به گسترش است و تمرکز بیشتر بر آسایشگاه های سالمندان، زندان ها و مراکز اقتصادی است که این بیماری شیوع داشته و برای افراد پرخطر است تا میزان دقیق موارد ابتلا در کشور مشخص شود.

وی تاکید کرد: بیماری کووید-19 بیش از آنچه آمارها نشان می دهد رو به گسترش است.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.