فارس/ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) در پاسخ به برایان هوک نماینده آمریکا در امور ایران گفت: گزینه نظامی روی میز آمریکایی ها گزینه کپک زده ای است که سال هاست روی میز روسای جمهور متوهم آمریکا خاک می خورد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
وی افزود: مادامی که مقامات آمریکا - هر چند به گزاف - از روی میز بودن گزینه نظامی علیه ملت ایران سخن می گویند و خروج خود از منطقه را به تاخیر می اندازند، ایران از هیچ تلاش مشروعی برای تقویت بنیه دفاعی خود با تکیه بر توان داخلی دریغ نخواهد کرد و این امر را حق مسلم خود در دفاع از منافع ملی ایرانیان می داند.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.