رامسر میزبان چهارمین کنگره بین المللی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ های کوهی شد

خبرآنلاین شنبه 14 خرداد 1401 - 11:48
سرپرست فرمانداری رامسر گفت:در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، چهارمین کنگره بین المللی و پنجمین همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ های کوهی ۲۶و۲۷مهر ماه سالجاری به میزبانی شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرآنلاین از مازندران، ابراهیم شیرود عشوریان اظهار داشت: این رویدادهای مهم بین المللی و ملی با همکاری فرمانداری شهرستان رامسر، دانشگاه زنجان، با مشارکت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، اتحادیه انجمن های گیاهان دارویی و ستاد توسعه گیاهان دارویی برگزار می شود.
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در این کنگره و همایش با بیش از 100 نفر از محققین تراز اول داخلی و پژوهشگرانی بصورت حضوری و برخط از کشورهای فرانسه؛ آلمان؛ استرالیا؛ کانادا؛ ایتالیا؛ لهستان؛ هند و چین و روسیه و کشورهای همسایه حضور خواهند یافت.
وی بیان داشت: مهلت ارسال مقالات تا پایان مرداد ۱۴۰۱ بوده و مشخصات دقیق آن در سایت فرمانداری رامسر و دانشگاه زنجان قابل دریافت است.
شیرود عشوریان، رامسر را مهد گیاهان دارویی شمال ایران برشمرد و ابراز امیدواری کرد: ‌تا برگزاری چنین رویداد ارزشمند بین المللی؛ موضوع گردشگری سلامت و اکوتوریسم نیز فعال خواهد و شاهد ارتقا تعامل علمی بین دانشگاهها و عرصه های تولید و کشاورزی شهرستان؛ استان و ایران باشیم.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعت تکمیلی کنگره و هماهنگی شرکت در آن به لینک کنگره به نشانی http://ic-bmpm.znu.ac.ir/2022 مراجعه کنند.
46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.