ظرفیت تولید آب مجتمع سورَک جاسک افزایش یافت

خبرآنلاین یکشنبه 22 خرداد 1401 - 16:14
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از افزایش ظرفیت تولید آب مجتمع ۲۰ روستایی سورک شهرستان جاسک با هدف تامین نیاز آبی شرب مردم در آستانه تابستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالحمید حمزه پور افزود: آب مورد نیاز مجتمع سورک تا پیش از این از سه حلقه چاه تامین می شد که با اضافه شدن چاه جدید ظرفیت تولید ۱۴ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

وی در تشریح جزئیات این پروژه خاطرنشان کرد، چاه شماره چهار سورک با عمق ۳۹ متر بصورت دستی و با قالب بندی بتنی حفر شده که برای تجهیز آن اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل آبفا همچنین از اجرای خط انتقال آب در حد فاصل چاه شماره سه تا چهار به طول ۵۰۰ متر خبر داد و گفت: با وارد مدار شدن چاه شماره ۴ جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر از ظرفیت ایجاد شده بهره مند خواهند شد.

حمزه پور در ادامه با بیان اینکه تامین نیاز آبی روستاها به عنوان یکی از ضروریات به عنوان کار جهادی در دولت مردمی در دستور کار آبفا قرار گرفته است، افزود: آبفا تمام توان خود را به کار گرفته تا روستائیان هرمزگان از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شوند.

به گفته وی، در حال حاضر در اکثر شهرستان ها پروژه های فعال آبرسانی وجود دارد که با وارد مدار شدن آنها زمینه تامین آب پایدار روستاها را فراهم خواهد کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.