خبرگزاری مهر با شورای فرهنگ عمومی موافقتنامه امضا کرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 24 خرداد 1401 - 15:53
خبرگزاری مهر به منظور توسعه بازارپردازی فرهنگی، با شورای فرهنگ عمومی موافقتنامه‌ای امضا کرد.
خبرگزاری مهر با شورای فرهنگ عمومی موافقتنامه امضا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم امضا و تبادل موافقت نامه‌های همکاری شورای فرهنگ عمومی با بیش از ده سازمان و نهاد، برای توسعه بازارپردازی فرهنگی امروز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ماه در سالن اجتماعات برج آزادی برگزار شد.

یکی از این موافقت نامه‌ها مربوط به خبرگزاری مهر بود که محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر با شورای فرهنگ عمومی منعقد کرد.

شجاعیان در حاشیه این‌برنامه گفت: تلاش مان بر این است تا آنچه که متعلق به مردم است را به آنها برگردانیم؛ دولت زدایی یکی از اقداماتی است که قرار است ذیل تفاهم نامه برداشته شود. تلاش‌های دولت در راستای مردمی سازی، مدل و الگویی است که به صورت جدی شکل نگرفته است.

DSC_4763.jpg

وی ادامه داد: در خبرگزاری مهر توانی وجود دارد که می‌تواند این ظرفیت را در اختیار گروه‌های خودجوش مردمی قرار دهد که در عرصه مهم و مظلوم صنایع فرهنگی تلاش می‌کنند و عموماً مورد بی مهری قرار می‌گیرند.

مدیرعامل خبرگزاری مهر گفت: خبرگزاری مهر، رسالت خودش را می‌داند که به عنوان جزئی از شبکه بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی در حمایت از گروه‌های خودجوش فرهنگی و مردمی فعالیت کند.

وی افزود: ما طبیعتاً حمایتی که انجام می‌دهیم، رسانه‌ای، تبلیغی، ترویجی و اطلاع رسانی است؛ ابتدا این رویکرد را از ابتدا برای خودمان ترسیم کرده ایم و مبتنی بر این رویکرد می‌توانیم کاری انجام دهیم.

DSC_4757.jpg

شجاعیان گفت: رویداد بازارپردازی به نوعی در نزدیکی و هم جواری سازمان تبلیغات شکل گرفته و به مجموعه فرهنگ عمومی منتقل شده است و از ابتدا به واسطه ارتباطی که داشته ایم، بنا بر این بود همین توان را قرار دهیم در مسیر حمایت از مجموعه‌های خلاقی که در حوزه فرهنگ قرار است کار ویژه ای انجام دهند و با این رویکرد که ما بتوانیم ظرفیت این مجموعه‌ها را برای مخاطبان خاص و عام نمایش دهیم.

وی ادامه داد: متقابلاً مجموعه‌های مختلف زیادی به واسطه قرار گرفتن خبرگزاری‌ها و رسانه‌های اصلی در نقطه کانونی تلاقی نخبگان، مسئولان و مردم، کمک می‌کنند تا بتوان به بازار هدف و سرمایه گذاری دسترسی داشت.

مدیرعامل خبرگزاری مهر گفت: خبرگزاری محصولات مختلفی برای ارائه به مخاطب دارد و رسالت اصلی مان مبنی بر اینکه با ارائه بسته مناسبی به مجموعه‌ها کمک کنیم تا برای شناسایی ظرفیت مجموعه‌ها و مخاطبان قدمی برداشته شود.

DSC_4923.jpg

وی افزود: ما قرار را بر این گذاشتیم تا با نگا ه مادی وارد میدان نشویم و براساس رسالتی که برای مان قرار داده شده است، نگاه‌هان حمایتی باشد؛ اما به هرحال اقتصاد رسانه جنبه دوطرفه ای دارد و ما باید به مجموعه‌هایی کمک کنیم که ظرفیت توانمندسازی و توانمندشدن در عرصه اقتصاد رسانه‌ای را دارند و اگر این مجموعه‌ها ظرفیت توانمندسازی شأن شکوفا شود، می‌توان اقتصاد رسانه‌ها را در این میان در نظر گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.