اتوبوس حامل مسافران سیروان به تهران دچار آتش سوزی شد

خبرآنلاین یکشنبه 02 مرداد 1401 - 00:16
ایرنا نوشت: اتوبوس حامل مسافران سیروان به تهران هنگام ورود به سوخت گیری بدلیل نقص فنی دچار آتش سوزی شد.

فرماندار سیروان در این خصوص گفت: این حادثه هیچکدام از مسافران آسیب جانی ندیده و همگی در سلامت هستند.

علیرضا رئیسی با بیان اینکه این آتش سوزی توسط آتش نشانی شهرداری لومار و مردم مهار شد، افزود: با هماهنگی های انجام شده با فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان، اتوبوس جایگزین فراهم و همه مسافران مقصد سیروان به تهران را ترک کردند.

وی تاکید کرد: با دستور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان، مسافران بدون پرداخت هزینه و بصورت رایگان به تهران سفر کردند.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه این حادثه در جایگاه پمپ بنزین جمشیدی سیروان به وقوع پیوست،تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده مسافران بدون هیچگونه مشکلی به سفر خود ادامه دادند.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.