زمین لرزه بندرخمیر خسارت جانی و مالی نداشت/ترک خوردگی ها جزئی بود

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 مرداد 1401 - 09:32
بندرعباس - مدیرکل بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین لرزه شب گذشته بندرخمیر خسارت جانی و مالی نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد حسن زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شش تیم ارزیاب در دقایق ابتدایی زلزله در روستای باسعیدو قشم و روستاهای شهرستان بندرخمیر حضور یافتند، بیان داشت: طبق گزارش‌های ارسالی دهیاران و تیم‌های ارزیاب خسارت‌ها بیشتر به صورت ترک خوردگی جزئی منازل بوده است.

وی عنوان کرد: کانون اصلی دو زمین لرزه ۵.۷ و ۵.۸ ریشتری ۱۰ کیلومتری روستای سایه خوش بود که قبلاً امکانات رفاهی شامل، کانکس، چادر و مواد غذایی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

حسن زاده با بیان اینکه نیروی‌های امدادی در منطقه زلزله زده در حال آماده باش هستند، اضافه کرد: شب گذشته دو زمین لرزه شدید به بزرگی ۵.۷ و ۵.۸ ریشتر در ساعت ۲۰:۳۷ و ۲۰:۳۹ حوالی بندرخمیر و جزیره قشم را لرزاند.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی استان هرمزگان و زمین لرزه‌های پیاپی، سالن‌های ورزشی در تمامی استان جهت اسکان احتمالی و موقت آماده سازی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.