ابتلای یک نماینده مجلس یازدهم دیگر به کرونا + عکس و جزئیات

نامه نیوز پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:12
دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی صدور پیامی از ابتلای حجت الاسلام سید محمد موحد به ویروس کرونا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از دفتر نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام با سلام و تحیت به استحضار میرساند نظر به شیوع ویروس کرونا و برنامه های فشرده دیدارهای و بازدید از مناطق مختلف، تست کرونای سید محمد موحد مثبت اعلام و بنا به توصیه پزشکان و متخصصین، بالاجبار همه برنامه های ملاقات، بازدید و جلسات از پیش تعیین شده لغو می‌شود و تا اطلاع ثانوی برای حفظ سلامتی خود و مردم عزیز در قرنطینه خواهند بود.

ابتلای یک نماینده مجلس یازدهم دیگر به کرونا + عکس و جزئیات

بی شک دعای خیر شما مردم نجیب می‌تواند در بهبودی کامل ایشان موثر باشد. در پایان همه شما بزرگواران را به رعایت بهداشت فردی و توصیه های بهداشتی و درمانی دستگاههای مربوطه دعوت می نماییم.

منبع: ایسنا

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.