نشست حفاظت از محیط‌زیست در مرکز گندمان برگزار شد

خبرگزاری مهر شنبه 12 شهریور 1401 - 14:35
شهرکرد- در نشست زیست‌محیطی اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری شهر گندمان خود را حامیان محیط‌زیست معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست زیست محیطی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، اعضای مرکز فرهنگی هنری شهر گندمان خود را حامیان و محافظان واقعی محیط زیست معرفی کردند.

یک کارشناس محیط زیست در جمع کودکان و نوجوانان بعد از تعریف محیط زیست و اکوسیستم به مواردی از جمله مشکلات منابع آبی، کمبود بارش‌ها و فعالیت‌های بی‌رویه انسانی و صنعتی در محیط زیست اشاره و اعضا را برای حفاظت بهتر از محیط زیست‌شان راهنمایی کرد و راه کارهایی را برای حفظ محیط زیست ارائه داد.

عسگری اعضای کودک و نوجوان این مرکز را به قدردان طبیعت بودن تشویق کرد و از آنان خواست به این موضوع فکر کنند که همان‌گونه که طبیعت باعث آرامش آن‌ها می شود آن‌ها هم باید متقابلاً محافظ طبیعت و محیط زیست‌شان باشند.

وی همچنین در مورد تالاب‌ها، فوایدشان و نحوه محافظت از آن‌ها با اعضای کودک و نوجوان این مرز صحبت و در خصوص تنوع زیستی تالاب گندمان مواردی را مطرح کرد.

کارشناس حفاظت از محیط زیست از جنگل‌ها به عنوان ریه‌های طبیعت نام برد و بر لزوم حفاظت از آنها تاکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.