فراکسیون زنان و خانواده مجلس آغاز به کار کرد/ «قاسم‌پور» رئیس شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 17 تیر 1399 - 12:46
نماینده مردم تهران به عنوان رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی صبح امروز تشکیل جلسه داد و اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون مشخص شدند.

بر این اساس، «فاطمه قاسم پور» به عنوان رئیس، «فاطمه رحمانی» به عنوان نایب رئیس و «سارا فلاحی» به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شدند.

به گزارش مهر، امیر ابراهیم رسولی مشاور رئیس و مدیرکل هیئت رئیسه مجلس روز گذشته در توئیتی نوشت: در حاشیه صحن علنی «قاسم پور» نماینده تهران از جدیت خود و همکاران خانم در تشکیل فراکسیون بانوان و خانواده گفت.

وی تاکید کرد: به وی اطمینان دادم هیئت رئیسه از اقداماتش حمایت می‌کند و فضا برای فعالیت بانوان در مجلس یازدهم مورد تاکید رئیس و همه اعضای هیئت رئیسه است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.