جایگزینی مدارس کانکسی ایلام با اعتبارات ستاد اجرایی فرمان امام/ احداث 2 باب مدرسه آغاز شده است

رکنا شنبه 23 مهر 1401 - 20:20
رکنا: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام از جمع آوری مدارس کانکسی در استان خبر داد و گفت: زمینه احداث ۲ باب مدرسه در ایلام آغاز شده است.

به گزارش رکنا از ایلام؛ جلال حمره با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته استان ایلام میزبان رئیس جمهور بود که در این سفر  پروژه‌هایی در این حوزه برای استان تصویب شد.

 وی از مصوبات این سفر به جمع آوری مدارس کانکسی  در استان اشاره کرد و افزود: جایگزینی تمام مدارس کانکسی در سطح استان از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر گرفته شده که در این زمینه احداث ۲ باب مدرسه آغاز شده است.

 مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام افزود: ۳۷ مدرسه از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در دست احداث است.

 حمره بیان داشت: تکمیل استخر سرپوشیده، تکمیل و تجهیز فضا‌های ورزشی دانش آموزان در شهرستان ایلام با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی همچنین احداث یک باب استخر سرپوشیده در شهرستان مهران با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی که در مجموع برای این دو پروژه ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص داده شده است.

 وی در ادامه تصریح کرد: تکمیل سالن ورزشی موسیان و احداث، توسعه و تکمیل فضا‌های ورزشی دانش آموزان در شهرستان دهلران با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد با مبلغ ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل نوسازی مدارس ایلام گفت: برای تکمیل هنرستان ۶ کلاسه هلیلان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد که در مرحله سفت کاری و تکمیل دیوار محوطه و در حال شروع نازک کاری و تاسیسات با اعتبار ۲ میلیارد تومان لازم است.

کوثر موسوی/ایلام

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.