انفجار شی به جا مانده از جنگ تحمیلی در دهلران ۲ کشته برجا گذاشت

خبرگزاری مهر شنبه 30 مهر 1401 - 15:29
ایلام-فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: براثر انفجار شی به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در حیاط منزل مسکونی در دهلران ، ۲ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید مختار باویر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار در حیاط یک منزل مسکونی در بخش موسیان شهرستان دهلران بلافاصله واحدهای گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد حادثه انفجار در حیاط منزل مسکونی احدی از شهروندان اتفاق افتاد که چندین تیم امدادی برای عملیات جستجو، نجات و آواربرداری در محل حادثه حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر، یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند، که به علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.

سرهنگ باویر ادامه داد: علت اصلی حادثه دستکاری شی بجا مانده از دوران جنگ تحمیلی بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.