برخورد جدی با متخلفین فروش  کالا در فضای مجازی گیلان

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 09 بهمن 1399 - 09:19
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: تبلیغات کالای باکیفیت در فضای مجازی و تحویل کالای بی‌کیفیت به مشتریان تخلف است و با این متخلفین برخورد جدی می‌شود.
برخورد جدی با متخلفین فروش  کالا در فضای مجازی گیلان

مهدی نقدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اولویت بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: فروش اجباری اقلام در کنار کالاهای دیگر به مشتریان و تخفیف‌های صوری در این فروشگاه ها تخلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حقوق مصرف‌کنندگان نباید ضایع شود، افزود: تبلیغات کالای باکیفیت در فضای مجازی و تحویل کالای بی‌کیفیت به مشتریان نیز تخلف است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به افرادی که تبلیغات کالاهایی را در فضای مجازی منتشر می کنند و قول تخفیف می دهند اما در زمان تحویل کالا تخطی می کنند، هشدار داد و گفت: برخورد جدی با این متخلفین صورت خواهد گرفت.

نقدی با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال، بازرسی‌ها از اصناف و برخورد با متخلفان، گرانفروشان و محتکران افزایش می یابد گفت : شهروندن می توانند تخلفات اصناف و فروشگاه‌ها را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

وی با بیان اینکه هیچ فروشگاهی حق ندارد در فروش کالایی مشتری را مجبور کند که حتما کالای دیگری بخرد، تاکید کرد: همچنین فروش اجباری کالا در برخی فروشگاه‌ها، تخلف صنفی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.