برای اولین بار یک زن ریاست یکی از بخش‌های مهم سامسونگ را از آن خود کرد

دیجیاتو دوشنبه 14 آذر 1401 - 19:02
«لی یانگ هی» که از سال ۲۰۰۷ در سامسونگ الکترونیکس مشغول فعالیت است، ریاست بخش مارکتینگ جهانی سامسونگ  DX را از آن خود کرد. The post برای اولین بار یک زن ریاست یکی از بخش‌های مهم سامسونگ را از آن خود کرد appeared first on دیجیاتو.

«لی یانگ هی» که از سال ۲۰۰۷ در سامسونگ الکترونیکس مشغول فعالیت است، ریاست بخش بازاریابی جهانی سامسونگ DX را از آن خود کرد. این نخستین باری است که یک زن، چنین سمتی را در سامسونگ الکترونیکس برعهده می‌گیرد.

مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ DX (Device eXperience)، همان بخشی است که بر تجارت گوشی‌های هوشمند این شرکت نظارت دارد.

حضور فعال زنان در سامسونگ و حالا تصدی سمت ریاست

«لی یانگ هی» در سال ۲۰۰۷ همکاری خود را با سامسونگ الکترونیکس آغاز کرد. در سال ۲۰۱۲ وی توانست در نقش معاون ریاست به کار خود با این شرکت کره‌ای ادامه دهد که ارتقای شغلی خوبی برای وی محسوب می‌شد. اکنون لی یانگ هی، قدم‌های بلندتری را در جهت موفقیت خود برداشته و توانسته سمت ریاست مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ را از آن خود کند. همانطور که گفته شد، این نخستین باری است که یک زن در سامسونگ، در چنین جایگاه و سمت مدیریتی مشغول فعالیت می‌شود.

لی یانگ هی در سال ۲۰۰۷ با شرکت L'Oreal کار می‌کرد. وی متوجه شد که سامسونگ در بخش تبلیغات تصویری و برند گوشی‌های گلکسی سامسونگ، نیرو جذب می‌کند. لی یانگ هی تصمیم گرفت با شرکت کره جنوبی وارد همکاری شود و در مدت زمان همکاری خود توانست پله‌های ترقی را طی کرده تا درنهایت بتواند در نقش ریاست مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ الکترونیکس ایفای نقش کند.

ارتقای شغلی لی یانگ هی در پست مدیریتی شرکت، فرصتی برای سایر کارمندان زن ایجاد می‌کند تا بدون توجه به جنسیت خود تلاش کنند و بتوانند به جایگاه‌های بهتری در این شرکت برسند. انتخاب لی یانگ هی در این پست، تنها یکی از تغییرات کوچک شرکت از ماه اکتبر تاکنون است و باید دید در ادامه چه تغییراتی در سامسونگ از زاویه انتصاب مدیران ارشد رخ خواهد داد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.