توییتر برای جذب تبلیغ‌دهندگان، کنترل‌های بیشتری در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد

دیجیاتو جمعه 18 آذر 1401 - 16:05
توییتر می‌خواهد به تبلیغ‌دهندگان اجازه دهد مانع از نمایش تبلیغات در کنار توییت‌های خاص شوند. The post توییتر برای جذب تبلیغ‌دهندگان، کنترل‌های بیشتری در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد appeared first on دیجیاتو.

توییتر می‌خواهد به‌زودی کنترل‌های بیشتری در اختیار شرکت‌ها قرار دهد تا آن‌ها بتوانند مانع از نمایش تبلیغات خود در بالا یا پایین توییت‌های حاوی کلیدواژه‌های خاص شوند.

به گزارش رویترز، توییتر روز پنجشنبه با ارسال ایمیلی به تبلیغ‌دهندگان، کنترل‌های بیشتر را به اطلاع آن‌ها رسانده است. این کنترل‌ها بخشی از تلاش‌های توییتر برای اطمینان‌دادن به تبلیغ‌دهندگان برای بازگشت به این پلتفرم محسوب می‌شود.

تبلیغ‌دهندگان به توییتر بازمی‌گردند؟

از زمان خرید توییتر توسط ایلان ماسک، بسیاری از تبلیغ‌دهندگان تصمیم به توقف موقت تبلیغات در این پلتفرم گرفتند. این موضوع در حالی است که نزدیک به 90 درصد درآمدهای توییتر از تبلیغات به‌دست می‌آید که با تصاحب این شبکه اجتماعی توسط ثروتمندترین فرد جهان، کاهش چشمگیری پیدا کرد.

حالا به نظر می‌رسد توییتر می‌خواهد با روش‌های مختلفی دوباره تبلیغ‌دهندگان را به این پلتفرم برگرداند. یکی از سخنگویان توییتر گفته که این شبکه اجتماعی آوردن تعدیل‌کنندگان محتوا از طریق شرکت‌های شخص ثالث را مدنظر قرار داده بود تا با این کار، بتوان بهتر روی محتواهای غیرانگلیسی‌زبان تمرکز کرد.

توییتر ایلان ماسک

این موضوع در حالی گفته شده که مدیر امنیت توییتر، «الا اروین» در گذشته گفته بود که توییتر به سمت تعدیل محتوای خودکار می‌رود. همچنین به گفته اروین، با وجود تعدیل نیروی گسترده در این شبکه اجتماعی، تیم تعدیل محتوا آسیبی ندیده و افرادی که در بخش‌های حساس مانند امنیت کودکان مشغول به فعالیت بودند، همچنین به فعالیت ادامه می‌دهند.

توییتر همچنین گفته که از نمایش تبلیغات در حساب‌های مربوط به ملی‌گرایان سفیدپوست جلوگیری می‌کند. شرکت اسنپ، صاحب اسنپ‌چت به علت این موضوع، نمایش تبلیغات را در توییتر متوقف کرده است.

شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک همچنین گفته با وجود برگرداندن حساب‌های مسدود شده، همچنان اکانت‌های اسپم و افرادی که در کارهای غیرقانونی مشارکت داشته‌اند، مسدود باقی می‌ماند.

باید منتظر ماند و دید این اقدامات می‌توانند باعث بازگشت تبلیغ‌دهندگان به این شبکه اجتماعی شوند یا خیر.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.