چه خبر از یوزپلنگ‌های ایرانی؟

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 19:56
خبرهای خوبی از یوزپلنگ‌های ایرانی در پارک ملی توران به گوش می‌رسد که از حال خوش «هلیا» و توله‌هایش حکایت دارد.

به گزارش فارس از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان، مشاهده سه قلاده از یوزپلنگ‌های ایرانی شناسنامه‌دار در ذخیره‌گاه زیست‌کره توران، از حال خوش «هلیا» و توله‌هایش حکایت دارد.

محیط‌بانان پاسگاه محیط‌بانی احمدآباد از پارک ملی توران، موفق به مشاهده سه قلاده یوز ایرانی در این منطقه شده و توانستند از آنها تصویربرداری کنند.

در بررسی‌های بعدی، مشخص شد این یوزها همان یوز ماده به نام «هلیا» و دو توله‌اش هستند که در این ذخیره‌گاه مشاهده و ثبت شده بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.