طرح SLA اسنوا: امکان تعویض یا عودت کالا برای جلب اعتماد مشتریان

دیجیاتو یکشنبه 11 دی 1401 - 15:19
اسنوا امیدوار است با اجرای این طرح بتواند تفکر آسیب دیده در خصوص ساخت ایران را عوض کند. The post طرح SLA اسنوا: امکان تعویض یا عودت کالا برای جلب اعتماد مشتریان appeared first on دیجیاتو.

اسنوا اعلام کرد در راستای افزایش رضایت مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها، امکان بازگرداندن یا تعویض محصولات این شرکت پس از نصب را برای مشتریانش فراهم کرده است. طرح SLA اسنوا شامل تمامی محصولات این برند شده و در یک فرصت 30 روزه پس از نصب اجرایی می‌شود.

ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور، بر دید مردم نسبت به تولیدات ساخت داخل اثر گذاشته است. در همین راستا نیز اسنوا تلاش می‌کند با تغییر دیدگاه‌های شکل گرفته، اعتماد مردم را به خود جلب کند. این برند اعلام کرده است که می‌تواند رضایتی رقابتی ایجاد کند، به عبارت دیگر اسنوا به دنبال دریافت مدال اعتماد از مخاطبانش است.

در همین راستا اسنوا طرحی را معرفی کرد که با نام SLA شناخته می‌شود. در طرح SLA اسنوا، مشتریان این شرکت می‌توانند تا 30 روز پس از نصب، محصول را عودت داده یا تعویض کنند و این طرح شامل تمامی محصولات این برند است.

به نظر می‌رسد این طرح هزینه سنگینی را به اسنوا تحمیل کند چرا که محصولات بازگشت داده شده به عنوان محصولات غیر نو، محسوب خواهد شد و حتی امکان سواستفاده از آن نیز توسط برخی مشتریان وجود دارد. با این جود اسنوا پذیرفته است که با تمامی اقداماتی که در بازاریابی، فروش و خدمات دنبال می‌کند، در نهایت اعتماد با ریسک خرید صفر، در دسترس‌تر است.

طرح SLA اسنوا

«علیرضا علیخانی» از مدیران ارشد بازاریابی این شرکت در این باره گفت: «ما متعهد شده‌ایم تا تفکر آسیب‌دیده در خصوص ساخت ایران را عوض کرده و حاضریم هزینه آن را نیز پرداخت کنیم.»

«علیرضا حاتمی»، مدیر ارتباطات این برند نیز در مصاحبه‌ای گفته بود که قدرت اصلی اسنوا در درک محدودیت‌هایش و تعهد به چشم‌اندازی واضح خلاصه می‌شود.

دو موضوعی که حاتمی به آن پرداخته، دقیقاً بستری است که خروجی‌های اسنوا بر آن قرار گرفته‌اند. این برند از ابتدا سرمایه‌گذاری‌های بسیاری بر روی تحقیق و توسعه شکل داده است. SnowaTecها نیز ماحصل چنین مسیری بوده‌اند. هرچند در 2 سال گذشته فراز و فرودهایی بویژه در فروش داشته است، اما توانسته بیش از یک دهه متوالی، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را بگیرد. حال اسنوا به دنبال آن است که با طرح SLA خود، مدال اعتماد را از مشتریانش دریافت کند.

اسنوا امیدوار است این طرح بتواند الهام‌بخش مسیری متفاوت باشد. واضح است که ژئوبرند ایرانی آسیب دیده و بر تمامی برندهای ایرانی نیز اثر گذاشته است، حال شاید چنین تعهداتی به مشتری بتواند اعتماد از دست رفته را بازگرداند.

این شرکت به سایر برندهای ایرانی نیز پیشنهاد کرده تا از چنین طرحی الگوبرداری کنند و از تفکر تفکر «ساخت ایران بی‌کیفیت است» خود را نجات دهند: «قطعاً یک محصول خوب در کنار خدمات پس از فروش مناسب، عملکردی فراتر از یک صدها بیلبورد و تبلیغات تلویزیونی خواهد داشت.»

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.