لزوم استفاده از ظرفیت دانش آموزان نخبه جهت تحرک تولید

صدا و سیما چهارشنبه 18 تیر 1399 - 09:50
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران: مشاوران نخبه به کمک بخش تولید استان تهران می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شکراله حسن بیگی در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این شورا به منزله پارلمان فرهنگی است، گفت: هزینه برای آموزش و پرورش توسط بخش دولتی و خصوصی نوعی سرمایه گذاری دراز مدت می‌باشد و اگر برای دانش آموزان سرمایه گذاری کنیم و به آن‌ها بها دهیم، آینده کشور از حیث علمی و اخلاقی رشد خواهد کرد و قطعا آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: اعضای شورای اداری استان در این مسیر باید به آموزش و پرورش کمک کند، ضمن اینکه نهادینه کردن علم‌آموزی اهمیت زیادی دارد و باید اقدامات فرهنگی جهت تعمیق این مفهوم صورت گیرد.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه ۵۶۵۰ دانش آموز سمپاد (استعداد درخشان) در استان داریم گفت: تفاهم نامه‌ای بین آموزش و پرورش و سازمان صنعت و معدن و فنی حرفه‌ای منعقد شود تا برنامه‌ریزی صورت گیرد که چه تعداد از این افراد می‌خواهند وارد صحنه شوند تا فرمانداران را ملزم کنیم که در این مسیر همراهی لازم را داشته باشند.
حسن بیگی افزود: واحد‌های تولیدی می‌توانند مشاوران جوان نخبه داشته باشند و از آن‌ها جهت پیشبرد تولیدات استفاده کنند و در این زمینه استان تهران می‌تواند به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.