بازدید رئیسی از بیمارستان در حال ساخت نسیم شهر + عکس

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 22:16
رئیس جمهور در ادامه سفرهای خود به شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان تهران، در آغاز سفر به نسیم‌شهر، از پلی‌کلینیک در حال ساخت پروژه بیمارستانی حضرت ابوالفضل (ع) این شهر بازدید کرد.
به گزارش فارس ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در ادامه سفرهای خود به شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان تهران، در بدو ورود به نسیم‌شهر، از پلی‌کلینیک در حال ساخت پروژه بیمارستانی حضرت ابوالفضل (ع) این شهر بازدید و با توضیحات دست‌اندرکاران از جزئیات روند احداث و الزامات تکمیل این پروژه مطلع شد.

رئیس جمهور در این بازدید از مسئولان وزارت بهداشت خواست تا با توجه به محرومیت منطقه و فقدان امکانات درمانی کافی، تلاش کنند کلینیک این بیمارستان طی یکسال آینده به بهره‌برداری رسیده و همچنین ظرفیت مرکز درمانی تامین اجتماعی این شهر نیز تا یکسال آینده به اندازه ۵۰ تخت افزایش یابد.

 

 عملیات ساخت این پلی‌کلینیک از سال ۹۷ آغاز شده بود و در حدود سه سال گذشته متوقف مانده بود.

احداث بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) نسیم‌شهر با ظرفیت ۳۵۰ تخت‌خواب نیز قرار است تا پایان سال ۱۴۰۵ به پایان رسیده و این واحد درمانی به بهره‌برداری برسد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.