ادامه پیروزی‌های گرگانی‌ها در لیگ بسکتبال/ باخت خانگی مهرام مقابل مس

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 23:25
هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با پیروزی شهرداری گرگان و باخت خانگی مهرام تهران به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (دوشنبه، ۱۹ دی ۱۴۰۱) با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که در پایان این بازی‌ها، شهرداری گرگان با پیروزی قاطع ۹۳ - ۵۸ مقابل نبوغ اراک، صدرنشینی خود در لیگ برتر را تثبیت کرد.

در دیگر بازی‌های امروز نیز، مس کرمان، نفت آبادان، صنایع هرمزگان و آویژه‌صنعت مشهد برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند. روز گذشته نیز کاله مازندران برابر ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی رسیده بود.

با این نتایج، شهرداری گرگان با ۳۴ امتیاز به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد و تیم‌های کاله مازندران و ذوب‌آهن اصفهان نیز هر دو با ۳۱ امتیاز، در رتبه‌های دوم و سوم لیگ قرار دارند. 

نتایج کلی بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال:

ذوب‌آهن اصفهان ۷۲ - ۷۵ کاله مازندران

مهرام تهران ۹۱ - ۹۸ مس کرمان

مس رفسنجان ۶۲ - ۷۴ نفت آبادان 

توفارقان آذرشهر ۶۰ - ۶۹ صنایع هرمزگان

آویژه صنعت مشهد ۹۰ - ۵۵ رعد پدافند هوایی

شهرداری گرگان ۹۳ - ۵۸ نبوغ اراک.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.