تاکنون گاز ۷۰ درصد مشترکان تربت‌جام وصل شده است

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 01:24
مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاکنون گاز ۱۲ هزار مشترک از مجموع ۱۷ هزار مشترک در شهرستان تربت‌جام که جریان گاز آنها بدلیل افت فشار قطع شده بود، به شبکه وصل شده است.

حسن افتخاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات وصل گاز مشترکان در تربت جام از عصر دیروز، دوشنبه آغاز شد و تا ساعت یک بامداد امروز ادامه داشت، با توجه به اینکه وصل مجدد گاز باید خانه به خانه انجام شود و بعداز نیمه شب بیشتر مردم خواب هستند عملیات وصل گاز متوقف و از ساعت ۶ امروز دوباره آغاز شد.

وی ادامه داد: از شهرهای تربت‌حیدریه، فریمان و خود شهرستان تربت جام و دولت آباد ۵۰ گروه کاری برای وصل گاز فعال هستند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: از مشترکانی که گاز آنها قطع شده است تقاضا می‌کنیم که حتما در خانه باشند تا وصل گاز همه مشترکان قبل از ظهر امروز به پایان برسد.

شرکت گاز خراسان رضوی به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک خدمت رسانی می‌کند.

شهرستان مرزی و تلفیقی تربت‌جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و از شرق با کشور افغانستان هم مرز است.

خراسان رضوی از روز دوشنبه هفته گذشته، تحت تاثیر سامانه سرد شمالی قرار گرفته که موجب کاهش چشمگیر دما در خراسان رضوی شده است و سرمای هوا همچنان در این استان استقرار دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.