رئیسی به بوشهر می‌رود

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 06:59
نماینده دشتی و تنگستان از سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد.

غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد.

وی افزود: این سفر اواخر بهمن ماه یعنی در تاریخ 27  و یا 28 ماه جاری انجام می‌شود.
نماینده دشتی و تنگستان در مجلس با بیان اینکه در این سفر از رئیس جمهور موضوع طرح‌های عمرانی ملی را پیگیری خواهیم کرد، عنوان کرد: تکمیل راه‌آهن بوشهر- شیراز، بزرگراه بوشهر--شیراز، انتقال آب خلیج فارس و  استقرار «آب‌شیرین‌کن»ها و هم‌چنین تعیین تکلیف جاده بوشهر به دیر از جمله موضوعاتی است که در سفر رئیس‌جمهور به بوشهر پیگیری خواهد شد.

کرمی با تاکید بر اینکه در این سفر میزان اجرای مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به استان بوشهر نیز بررسی خواهد شد، گفت: کارهایی انجام شده اما بخشی از مصوبات مهم اجرایی نشده است که در سفر دوم رئیس‌جمهور این موضوعات پیگیری خواهد شد.

نماینده دشتی و تنگستان با بیان اینکه تعدادی از وزرا و معاونان آقای رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند، گفت: دیدار مردمی و جلسه با شورای تامین استان و شورای اداری از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر است.

رئیسی هفته گذشته به شهرستان ری سفر کرده بود.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور تاکنون به تمامی 32 استان کشور سفر کرده و این دومین سفر وی به استان بوشهر است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.