سرویس دایرکت دبیت بازار به نیم میلیون کاربر رسید

دیجیاتو دوشنبه 01 اسفند 1401 - 11:49
داده‌های بازارپی نشان می‌دهد که درصد موفقیت پرداخت از طریق دایرکت دبیت 11درصد بیشتر از این عدد در درگاه‌های اینترنتی است. The post سرویس دایرکت دبیت بازار به نیم میلیون کاربر رسید appeared first on دیجیاتو.

سرویس پرداخت بازار که با نام «بازارپی» شناخته می‌شود تاکنون موفق به کسب بیش از 500 هزار قرارداد فعال دایرکت دبیت شده است.

دایرکت دبیت که با نام پرداخت مستقیم نیز در برنامه‌ها و محصولات ایرانی دیده می‌شود، راهکار پرداختی جدیدی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با فعال‌سازی آن، در پرداخت‌های خود با یک اشاره یا کلیک در کمتر از چند ثانیه، خرید خود را نهایی کنند. کافه بازار نیز این سرویس را با عنوان بازارپی برای سهولت کاربر در فرایند پرداخت، ارائه کرده است.

داده‌های بازارپی نشان می‌دهد که درصد موفقیت پرداخت از طریق دایرکت دبیت 11درصد بیشتر از این عدد در درگاه‌های اینترنتی است.

همچنین زمان صرف شده برای انجام پرداخت توسط کاربران در درگاه اینترنتی به صورت میانگین 80 ثانیه است، در صورتی که کاربران با استفاده از دایرکت دبیت این فرآیند را در کمتر از ۲ ثانیه انجام می‌دهند.

دیگر نکته قابل توجه در رفتار کاربرانی که دایرکت دبیت بازار را فعال می‌کنند این است که تعداد تراکنش‌های آنها نیز در مقایسه با گذشته به میزان معناداری افزایش پیدا می‌کند. دلیل آن نیز سهولت این شیوه از پرداخت و بالا بودن درصد موفقیت آن در قیاس با سایر شیوه‌های پرداخت عنوان شده است است.

مزیت دایرکت دبیت

«شبنم بهنام»، مدیر محصول بازارپی، مزیت دایرکت دبیت نسبت به پرداخت با درگاه‌های اینترنتی را سهولت کاربر در فرآیند پرداخت، افزایش درصد موفقیت پرداخت‌ها و افزایش تعداد تراکنش کاربران پس از فعال‌سازی دانست و گفت: «وارد کردن اطلاعات کارت بانکی در هر بار پرداخت و مهم‌تر از آن احتمال دریافت نکردن رمز پویا در پرداخت با درگاه اینترنتی، شانس موفقیت کاربر را کاهش می‌دهد.»

«کارن بازغی»، مدیر توسعه کسب‌وکار بازارپی، نیز با اشاره به مزیت‌های دایرکت دبیت، گفت:

«کسب‌وکارهایی که از این شیوه پرداخت استفاده می‌کنند، شاهد افزایش درآمد و فروش خود خواهند بود. از این رو بازارپی تصمیم گرفته است که در قالب یک محصول جدید، سرویس دایرکت دبیت را در اختیار پذیرندگان و توسعه‌دهندگان قرار دهد. دایرکت دبیت بازارپی به صورت یکپارچه ارائه می‌شود و کاربران با یکبار فعالسازی آن، می‌توانند در تمامی پذیرندگان طرف قرارداد با بازارپی از آن استفاده کنند.»

گفتنی است امکان استفاده از این سرویس در وب‌سایت، نسخه گوگل‌پلی و iOS پذیرندگان وجود دارد. استفاده از این سرویس صرفا محدود به محصولات با پرداخت‌های دوره‌ای نیست و تمامی کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند با مراجعه به سایت بازار پی و بخش ثبت نام درخواست دریافت سرویس را ثبت کنند تا کارشناسان بازارپی در اولین فرصت با آنها تماس بگیرند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.