کاربران ازکی با انتخاب نسخه الکترونیکی بیمهنامه خود میتوانند به مردم زلزلهزده خوی کمک کنند. این شرکت نیز به میزان مبلغ جمع شده از سوی کاربرانش، به مردم خوی کمک خواهد کرد.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ازکی، وقوع زمین لرزه در «خوی» یک داغ دیگر به داغهایمان در این زمستان سخت اضافه کرد. از همان روز وقوع زمین لرزه خوی، ازکی و پرسنل آن تلاش کردند در حد توان خود به مردم زلزلهزده خوی کمک کنند و قدمهایی هر چند کوچک در این راه برداشتند.
تجربه اما نشان داده معمولاً پس از گذشت مدتی از وقوع حوادث ناگوار اینچنینی، متأسفانه مردم آن مناطق به مرور فراموش میشوند و از میزان کمکها کاسته میشود. از همین رو، ازکی تصمیم گرفت در بازه زمانی طولانیتر به مردم خوی کمکرسانی کرده و پس از پایان آن، مبلغ جمعآوری شده و نوع مصرف آن را به طور شفاف در اختیار مردم قرار دهد.
کاربران ازکی میتوانند در زمان خرید یا تمدید بیمهنانه شخص ثالث خود، پس از وارد کردن مشخصات و انتخاب بیمه مورد نظر، در صفحه «نحوه ارسال بیمهنامه» گزینه به نسخه چاپی نیاز ندارم را انتخاب کنند.
پس از انتخاب گزینه فوق، صفحه جدیدی در پایین همان صفحه با عنوان «انتقال هدیه» باز میشود. در توضیح این صفحه نوشته شده: «میتوانید این مبلغ را برای خرید بعدی به کیف پول خود اضافه کنید یا به زلزلهزدگان خوی از طریق مؤسسه خیریه نیکان کمک کنید. به ازای هر کمک از سوی کاربران، ازکی نیز به همان اندازه کمک مالی انجام خواهد داد.»
کاربران ازکی با انتخاب گزینه «کمک مبلغ به زلزلهزدگان خوی» میتوانند هزینه 30 هزار تومان نسخه چاپی را برای کمک به زلزلهزدگان خوی اختصاص دهند. این مبلغ از طریق «مؤسسه خیریه نیکان» برای کمک به زلزلهدگان خوی صرف خواهد شد.
ازکی به ازای هر کمکی که از سوی کاربران به مردم خوی میشود، به اندازه همان مبلغ مشارکت خواهد کرد. مبلغ اهدا شده در اسفندماه تجمیع و طی یک پروسه شفاف به خیریه نیکان انتقال داده خواهد شد که صرفاً برای کمک به مردم زلزله زده خوی استفاده خواهد شد.
ازکی خود را متعهد دانسته که اطلاعرسانیهای بعدی در این زمینه را به طور شفاف به اطلاع کاربرانش برساند.