مولدسازی ناظر بر بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های موجود است

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 13:24
شهردار تهران گفت: مولدسازی که ما می گوییم و از سال گذشته در مورد آن صحبت می کنیم ناظر بر بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود ما و ظرفیت هایی که می توانیم خلق کنیم است.

به گزارش برنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درخصوص قانون مولدسازی اظهار داشت: مولد سازی که ما می گوییم  و از سال گذشته در مورد آن صحبت می کنیم ناظر بر بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود ما و ظرفیت هایی که می توانیم خلق کنیم است.

وی ادامه داد: برای مثال  پایانه مترو دولت آباد ما 59 هکتار است، این پایانه قبلا طراحی شده که روی زمین کار شود و ما گفته ایم که این کار غلطی است باید زیر زمین باشد و 59 هکتار روی زمین تبدیل شود به شهرک الگو که این زمین تا آسمان فرق می کند.

زاکانی تصریح کرد: مثلا پارک ما امکانی دارد که ما در آن خانه بهداشت ایجاد کنیم برای بهداشت شهر تهران ، یک ریال هم برای ما درآمد ندارد اما خدمات مردم بالا می رود و این استفاده حداکثری می شود و از هر چه که داریم می خواهیم استفاده حداکثری کنیم که این مولد سازی می شود؛ بعضی ها آرزوهای قلبی خود را می گویند که ما کاری به آنها نداریم و پاسخ آنها را کار می دانیم.

وی افزود: تهران باید متحول شود، تحول تهران هم به داشتن یک الگو و حرکت در مسیر اتفاق می‌افتد. ۵۰۷ همت و ۵۰۷ هزار میلیارد تومان برای حمل و نقل عمومی نیازمند هستیم. ما این مقدار را از طریق مولدسازی باید به‌دست بیاوریم.

زاکانی ادامه داد: دولت تکالیف خود را نسبت به ما نسبت به دولت‌های گذشته از همه بهتر انجام داد من روز گذشته در صحن شورا هم این موضوع را عنوان کرد. اگر بنا باشد با بودجه دولت کارهایمان را پیش ببریم، کارها پیش نمی‌رود؛ جنس ما با مولدسازی دولت است. به این معنا که دولت زمین‌های خود را ارزشگذاری و بارگذاری می‌کند و با ارزش افزوده به فروش می‌رساند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.