بررسی مسمومیت دانش‌آموزان در جلسه "شورای تأمین استان تهران"

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 13:29
در پی مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس تهران، این مسئله در دستور بررسی "شورای تأمین استان تهران" قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در پی مشاهده مواردی از مسمومیت خفیف در برخی دانش‌آموزان مدارس تهران از جمله در مدرسه دخترانه 13 آبان و هاجر در منطقه 9، ظهر امروز جلسه شورای تأمین استان برای بررسی ابعاد این موضوع تشکیل شده است.

از 9 آذر ماه امسال شاهد گزارش بروز برخی از مسمومیت‌ها در مدارس شهر قم بودیم اما ماجرای مسمومیت دانش‌‌آموزان فقط محدود به شهر قم نماند و در سایر مناطق کشور نیز از جمله در بروجرد و در 12 آذر در یک مدرسه شبانه‌روزی در شهر ساری شاهد مسمومیت 50 دانش‌آموز بودیم یا در 26 دی، 30 دانش‌آموز مدرسه فرزانگان اردبیل دچار مسمومیت شدند.

همچنین روز گذشته شاهد بروز مسمومیت در دبیرستان دخترانه خیام شهر پردیس تهران بودیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.