توییتر حالا به ایمیل‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد، البته با یک ایموجی «پو»!

دیجیاتو دوشنبه 29 اسفند 1401 - 10:01
پس از چندین ماه سکوت، حالا توییتر در پاسخ به ایمیل‌های press@twitter.com، برای خبرنگاران و رسانه‌ها ایموجی «پو» می‌فرستد. The post توییتر حالا به ایمیل‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد، البته با یک ایموجی «پو»! appeared first on دیجیاتو.

توییتر بالاخره چندین ماه پس از خرید این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک تصمیم گرفته است که با خبرنگاران دوباره ارتباط برقرار کند، البته این ارتباط کمی متفاوت‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. درحقیقت توییتر به سؤالات خبرنگاران در ایمیل‌ها پاسخ نمی‌دهد، بلکه برای آن‌ها به‌طور خودکار یک ایموجی «پو» (مدفوع) ارسال می‌کند!

از زمانی که ایلان ماسک مالک توییتر شده، این شبکه اجتماعی تغییرات زیادی را تجربه کرده است؛ از اخراج‌های گسترده گرفته تا کاهش درآمدها و البته قطعی‌های مکرر. مسلماً خبرنگاران زیادی می‌خواهند دلایل این موارد را بدانند و برای چنین کاری به‌دنبال برقراری ارتباط با شرکت هستند، اما توییتر علاقه‌ای به این کار نداشت و حالا در واکنش به این ایمیل‌ها، رویکردی متفاوت را در پیش گرفته است.

ارسال خودکار ایموجی پو در پاسخ به ایمیل خبرنگاران و رسانه‌ها

ایلان ماسک به‌تازگی در توییتی از سیاست جدید شبکه اجتماعی تحت مدیریت خود خبر داده است. ماسک می‌گوید که حالا ایمیل‌ها به press@twitter.com به‌طور خودکار با یک ایموجی پو پاسخ داده می‌شود.

ایمیل ماسک توییتر ایموجی پو

در زیر توییت ایلان ماسک کاربران دریافت چنین پاسخی را در ایمیل به press@twitter.com تأیید کرده‌اند و البته چندین رسانه هم با چنین پاسخی روبه‌رو شده‌اند. برای مثال وب‌سایت PCMag در پاسخ به این سؤال که چنین رویکردی دائمی خواهد بود یا خیر، با یک ایموجی پو پاسخ گرفته است!

ایمیل توییتر ایموجی پو

همانطور که گفتیم، از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، بسیاری از کارمندان این شبکه اجتماعی اخراج شده‌اند. در همان ابتدا گفته شد که کل تیم ارتباطات توییتر توسط صاحب جدیدش اخراج شده است و این شبکه اجتماعی از آن زمان تا به امروز پاسخی به درخواست‌های رسانه‌ها نمی‌داد یا به ندرت دست به چنین کاری می‌زد.

بااین‌حال به نظر می‌رسد حالا این شبکه اجتماعی راه جدیدی برای برقراری ارتباط با خبرنگاران و رسانه‌ها پیدا کرده است: ایموجی پو! باید منتظر ماند و دید توییتر به استفاده از این ایموجی ادامه می‌دهد یا با رویکردی موقت روبه‌رو هستیم.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.