بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 03:17
وزارت امور خارجه در سالروز واقعه طبس نوشت: اقدام متجاوزانه و ناقض مقررات بین‌المللی ارتش جنایتکار آمریکا علیه تمامیت سرزمینی ایران، خوشبختانه در سایه تفضلات الهی با شکست عبرت آمیزی مواجه شد.

به گزارش الف، وزارت امور خارجه در سالروز واقعه طبس در بیانیه‌ای نوشت: روز پنجم اردیبهشت 1359، یادآور تعرض متجاوزانه نیروهای ویژه رزمی رژیم آمریکا به تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و ورود متخلفانه آن‌ها به صحرای طبس است.

اقدام متجاوزانه و ناقض مقررات بین‌المللی ارتش جنایتکار آمریکا علیه تمامیت سرزمینی ایران، خوشبختانه در سایه تفضلات الهی با شکست عبرت آمیزی مواجه شد.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ضمن یادآوری این شکست تاریخی ارتش آمریکا، دولت این کشور را به تأمل و درس گرفتن از نتایج این اقدام و بیش از چهار دهه رویکرد و اقدامات خصمانه در مقابل ملت مقاوم و سربلند ایران فرا می‌خواند.

اینک با گذشت 43 سال از  ناکامی دولت آمریکا در عملیات طبس، جمهوری اسلامی ایران علاوه بر بی‌اثر کردن انواع تهدیدات و تحریم‌های آمریکایی، با اقتداری روزافزون در مسیر تحقق شعارهای بنیادین انقلاب اسلامی، حفظ استقلال ملی، شکوفائی و پیشرفت همه جانبه، تعمیق مناسبات و همکاری‌های دوستانه با ملت‌های جهان، گسترش روابط خارجی با کشورهای مختلف و سازمان‌های بین المللی براساس احترام متقابل و حفظ منافع مشترک به پیش می‌رود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.