بهگزارش فارس، محمد حسن آصفری اظهار کرد: بیکاری همچنان جوانان را رنج می دهد، سامانه برای کسی است که قبلا جایی کار میکردد و اخراج شده است و مجدد در جایی دیگر مشغول به کار شده است.
وی افزود: در اراک بیکاری به عنوان بحرانی استان را تهدید می کند و نیاز است کمک کنید پشت آمارهای اشتباه پنهان نشویم.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تصریح کرد: شهرستان ساوه مشکل اشتغال ندارد اما اراک و کمیجان مشکل اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.
آصفری در خصوص بازنشستگان عنوان کرد: بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور بازنشستگانی هستند که زیر سه میلیون تومان دریافتی دارند و این بسیار بد است که در کف خیابان پیگیر مطالبات خود باشند.
وی بیان کرد: صندوق بیمه روستایی با سنواتی که پرداخت میکند نمیتواند معیشت و مشکلات این جامعه را برطرف کند.