معضل مسکن کارگری را حل کنیم

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:22
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: ۱۱هزار نفر برای مسکن کارگری ثبت نام داشتند اما هیچ اتفاقی در این حوزه انجام نگرفته است.

به‌گزارش فارس، محمد حسن آصفری اظهار کرد: بیکاری همچنان جوانان را رنج می دهد، سامانه برای کسی است که قبلا جایی کار میکردد و اخراج شده است و مجدد در جایی دیگر مشغول به کار شده است.

  وی افزود: در اراک بیکاری به عنوان بحرانی استان را تهدید می کند و نیاز است کمک کنید پشت آمارهای اشتباه پنهان نشویم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تصریح کرد: شهرستان ساوه مشکل اشتغال ندارد اما اراک و کمیجان مشکل اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

آصفری در خصوص بازنشستگان عنوان کرد: بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور بازنشستگانی هستند که زیر سه میلیون تومان دریافتی دارند و این بسیار بد است که در کف خیابان پیگیر مطالبات خود باشند.

وی بیان کرد: صندوق بیمه روستایی با سنواتی که پرداخت می‌کند نمی‌تواند معیشت و مشکلات این جامعه را برطرف کند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.