به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، با توجه به شعار شفافیت ،پاسخگویی و قانون مداری شورا، سامانه جدید دریافت شکایات و گزارش تخلفات آغاز به کار کرد و از این پس تمام درخواستها و شکایات و گزارشهای تخلفات و سو مدیریت از طریق سامانه قابل پیگیری است.
با توجه به نهایی شدن سامانه پاسخگویی به شکایات شورا و مدیریت شهری ، این سامانه از فروردین ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است و تمام درخواستها و شکایات و گزارشهای مردمی و سوهای مدیریت و ....از طریق این سامانه دریافت و قابل پیگیری است.
متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت شورای اسلامی کلانشهر شیرازبه آدرس shora.shiraz.ir و صفحه سامانه شکایات https://shora.shiraz.ir/Complaint و انتقادات درخواست خود را با مستندات بارگذاری و پیگیری کنند.
همچنین به عنوان یک شهروند آگاه با حس مسؤولیت اجتماعی از سوء جریان اداری نظیر تضییع اموال عمومی، تخریب باغات و محیط زیست، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارند، میتوانند شکایت و یا اطلاعات خود از این گونه سو جریانات را به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلام و ارسال نمایند تا برابر مقررات به آن رسیدگی شود.
پایان پیام/خ