هوای ناسالم نفس خوزستانی‌ها را گرفت

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:29
هوای شهرهای اهواز، خرمشهر، سوسنگرد، شوشتر و ماهشهر ناسالم گزارش شده است.

به گزارش فارس، آلودگی در روزهای بهار در استان خوزستان نفس هموطنان را گرفت به طوری که در این چند روز هوای نقاط مختلف استان ناسالم گزارش شده است.

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه‌ اهواز حفازی با شاخص ۱۵۵ میکروگرم بر متر مکعب به عنوان ناسالم اعلام شده است.

همچنین ایستگاه‌های اهواز استانداری، اهواز پادادشهر، اهواز اداره کل محیط زیست نیز هوا را ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام کردند.

همچنین گزارش ایستگاه‌های خرمشهر، سوسنگرد، شوشتر و ماهشهر هوا ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد.

هوای مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت قابل قبول قرار دارد و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان امروز در شرایط پاک نبوده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.