قائم مقام دبیرکل و عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: ضرورتی برای احیای وزارت بازرگانی وجود ندارد و تمام استدلالهایی که آن زمان برای ادغام این وزارتخانه وجود داشت، مانند ناهماهنگیهای بین بخشی، تناقض میان سیاستهای دو وزارتخانه و پیامدهای منفی آن برای فعالان اقتصادی و همچنین بزرگتر شدن بدنه دولت و افزایش بوروکراسی، درحال حاضر هم وجود دارد. به گزارش اقتصادآنلاین، در ادامه گزیدهای از گفتگوی اقتصادآنلاین با آرمان خالقی، قائم مقام دبیرکل و عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران را می خوانید؛ (بخش اول) - ضرورتی برای احیای وزارت بازرگانی وجود ندارد و تمام استدلالهایی که آن زمان برای ادغام این وزارتخانه وجود داشت، مانند ناهماهنگیهای بین بخشی، تناقض میان سیاستهای دو وزارتخانه و پیامدهای منفی آن برای فعالان اقتصادی و همچنین بزرگتر شدن بدنه دولت و افزایش بوروکراسی، درحال حاضر هم وجود دارد.
به گزارش اقتصادآنلاین، در ادامه گزیدهای از گفتگوی اقتصادآنلاین با آرمان خالقی، قائم مقام دبیرکل و عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران را می خوانید؛ (بخش اول)
- ضرورتی برای احیای وزارت بازرگانی وجود ندارد و تمام استدلالهایی که آن زمان برای ادغام این وزارتخانه وجود داشت، مانند ناهماهنگیهای بین بخشی، تناقض میان سیاستهای دو وزارتخانه و پیامدهای منفی آن برای فعالان اقتصادی و همچنین بزرگتر شدن بدنه دولت و افزایش بوروکراسی، درحال حاضر هم وجود دارد.
- متاسفانه این تفکر وجود دارد که وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی بازار است و سیاستگذاران کشور گمان میکنند که با تشکیل دوباره وزارت بازرگانی دیگر در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مشکلی نخواهند داشت.
- چنین تفکری بسیار سادهاندیشانه است و مانند بازگشت به دوران جنگ و سیستم کوپن است!
بخش دوم این گفتگو به زودی منتشر خواهد شد.
منبع خبر "
اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.