دستگیری عامل حیوان آزاری در بابل/ فردی که سگ را به ماشین بسته و رانندگی می‌کرد!

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:31
فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت: عامل حیوان آزاری که یک قلاده سگ را به ماشین بست و می‌کشید، بازداشت شد.

سرهنگ محمد زمان شالیکار در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. ️

وی ادامه داد: از چند روز پیش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که یک راننده قلاده سگ را به ماشین بسته و می‌کشد و با وجود خونریزی سگ، راننده به این کار ادامه می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی بابل اظهار داشت: بعد از پیگیری های پلیس، راننده خاطی شناسایی شد.

به گزارش ایرنا، فیلمی در دهم خرداد ماه جاری در فضای مجازی شهرستان بابل دست به دست می شد که یک فرد سگی را با طناب به ماشین بسته و آن را می کشید و با توجه به اینکه از سر و دست این حیوان خون جاری بود و دیگر رانندگان نیز از این فرد خواسته بودند که به این کار غیرانسانی خود ادامه ندهد اما این راننده خاطی بدون توجه به تذکرهای شهروندان همچنان به رویه ناثواب خود ادامه می داد.

رییس محیط زیست بابل نیز پیش از این اعلام کرده بود که فیلم سگ آزاری در اختیار نیروی انتظامی قرار داده شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.