بازدید استاندار تهران از قطار حومه‌ای تهران-ورامین

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:33
استاندار تهران از قطار حومه‌ای شهرستان‌های ورامین ،قرچک و پیشوا بازدید کرد.

به گزارش فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه تعدادی از مسؤولان صبح امروز به منظور بازدید میدانی و بررسی مشکلات مسافران قطار حومه‌ای تهران-ورامین، مسافر این قطار بود و پای درد دل مردم ورامین نشست.

استاندار تهران همچنین با حضور در ایستگاه ورامین مشکلات این خط قطار را بررسی و در جریان وضعیت آن قرار گرفت و برای رفع آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

کمبود واگن‌های حمل مسافر، نبود سیستم خنک کننده، شلوغی  قطارها، خرابی تهویه‌های سرمایشی و گرمایشی، منظم نبودن ساعت حرکت قطارها، تاخیرهای فراوان و خرابی قطارها در طول مسیر ازجمله موضوعاتی بود که مسافران در گفت‌وگو با استاندار مطرح کردند.

 سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهم خرداد ماه جاری در سفر خود به پیشوا، در ایستگاه راه آهن این شهرستان حضور پیدا کرد و از نزدیک با مسافران صحبت کرد و در جریان مشکلات قطار تهران-ورامین قرار گرفت و قول داد تا به این وضعیت موجود رسیدگی کند.

روزانه تعداد زیادی از مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا به علت اشتغال یا موارد دیگر به شهر تهران تردد می‌کنند که مجبور هستند در گرمای شدید با قطارهای بدون تهویه این مسیر را طی کنند و گلایه‌ها و اعتراضات مردم دشت ورامین تاکنون اثری نداشته است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.