یزد رتبه اول پاسخگویی به شکایات مردم در کشور را دارد

خبرگزاری مهر یکشنبه 26 بهمن 1399 - 11:24
یزدـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: یزد در زمینه رعایت شان مردم و پاسخگویی روزانه به شکایات آنها رتبه نخست را در کشور دارد.
یزد رتبه اول پاسخگویی به شکایات مردم در کشور را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علمدار یزدی، پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور رئیس سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده اظهار داشت: وضعیت صنعت، معدن و تجارت در یزد به واسطه تلاش جدی کارکنان این مجموعه در سطح کشور خوب است.

وی عنوان کرد: طرح های نظارتی و نظارت بر بازار به شکل ویژه مدنظر تمام مسئولان استان است.

علمدار یزدی با اشاره به اینکه طرح‌های حوزه نظارت بر بازار به صورت مناسبتی طراحی می شود، افزود: در حال حاضر نیز طرح نظارت بر بازار از ۱۵ بهمن ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ اجرا می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در راستای اهمیت نظارت بر بازار، ارزیابی‌ها از سوی وزارتخانه انجام و تمام استانها ارزیابی می شوند، افزود: از آبان ماه امسال که نظارت بر بازار شکل جدی تری به خود گرفت، یزد هر روز به شکل روزانه به شکایات مردم پاسخ داده و در این زمینه رتبه اول را در کشور داریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.