محور هراز به مدت ۲ روز مسدود شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:42
رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از مسدود شدن محور هراز از روز دوشنبه ۱۹ تیرماه به مدت دو روز خبر داد.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو تسنیم در پردیس، با اشاره به مسدود شدن محور هراز اظهار داشت: محور هراز در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 8 صبح تا ساعت 17 به مدت دو روز مسدود خواهد شد.

وی افزود: محور هراز در محدوده استان مازندران به علت عملیات عمرانی و کارگاهی مسدود و هیچ‌گونه ترددی در این محور امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان در ادامه گفت: هموطنان در زمان‌های اعلام شده قادر به تردد در این محور نمی‌باشند و می‌توانند از مسیر جایگزین محور فیروزکوه تردد کنند.

سرهنگ کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت الزام بودن سفر اطلاعات راه‌های کشور را از سامانه 141 راهداری و یا سامانه 120 پلیس راهور اطلاعات لازم را حاصل کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.