ناتینگ از یک برند جدید برای محصولات مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد

دیجیاتو شنبه 14 مرداد 1402 - 16:01
برند جدید «CMF by Nothing» نام دارد و اولین دستگاه‌های آن یک هدفون و ساعت هوشمند خواهند بود. The post ناتینگ از یک برند جدید برای محصولات مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

شرکت ناتینگ (Nothing) بیشتر از 2 سال قبل تأسیس شد و تاکنون دو گوشی ناتینگ فون 1 و ناتینگ فون 2 را روانه بازار کرده است. حالا این شرکت از یک برند جدید برای محصولات مقرون‌به‌صرفه خود رونمایی کرده که «CMF by Nothing» نام دارد.

«کارل پی»، مدیرعامل Nothing در جریان ویدیو آخرین به‌روزرسانی‌های این شرکت گفت که برند جدید CMF by Nothing، با هدف ارائه محدوده جدیدی از محصولات ایجاد شده که دستگاه‌هایی با طراحی بهتر را در دسترس تمام کاربران قرار می‌دهد. اولین محصولات این برند یک هدفون و ساعت هوشمند جدید خواهند بود که هر دو اواخر امسال وارد بازار خواهند شد و در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری درباره آن‌ها ارائه می‌شود.

برند جدید ناتینگ روی چه ویژگی‌هایی تمرکز دارد؟

CMF ظاهراً مخفف «Color, Material and Finish» است که به فلسفه‌ای از طراحی با همین نام اشاره دارد. درحالی‌که برند اصلی Nothing روی «نوآوری در طراحی» و استفاده از «جدیدترین فناوری» متمرکز است، پی می‌گوید که محصولات CMF by Nothing دارای «طراحی شیک» خواهند بود و بیشتر دسترس‌پذیر هستند و همچنین «کیفیت قابل اعتمادی» را ارائه می‌کنند.

مدیرعامل ناتینگ همچنین اشاره کرد که «CMF by Nothing» توسط یک تیم جداگانه مدیریت می‌شود تا اطمینان داشته باشند که هیچ‌گونه حواس‌پرتی از محصولات اصلی رخ نمی‌دهد.

پی زمانی که هنوز در وان پلاس مشغول به کار بود نیز برند فرعی مقرون‌به‌صرفه‌ای برای این شرکت راه‌اندازی کرد. درواقع برند Nord که متعلق به وان پلاس است توسط او راه‌اندازی شد که تاکنون چندین گوشی، هدفون و حتی یک ساعت هوشمند در دسته محصولات آن قرار می‌گیرد.

ناتینگ فون 2 به‌عنوان جدیدترین گوشی این شرکت با مشخصاتی ازجمله اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی از اواخر ماه گذشته با قیمت 599 دلار (برای مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی) وارد بازار شده است. پیش‌تر در این مطلب مشخصات فنی این دو دستگاه را مقایسه کرده بودیم.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.